Baby & Barn mässan

Idag har jag, Adam, Albin och Frida varit på Baby & Barn mässan.
Vi gick runt runt runt i 3 timmar och tittade på allt, barnen var jätte duktiga och höll humöret uppe hela tiden.
Jag anmälde mig och Adam på babysim från när våran andra kurs slutar i maj till i slutet på juni. Så då blir det på torsdagar istället för på söndagar. Så vi får simma så mycket som möjligt:-)
Det bästa på mässan måste jag säga var Libero, de hade 10st skötbord och gratis blöjor i deras ena monter. Mycket bra tycker jag! Vi var där två gånger och bytte blöja:-)
Huggies var inte så dåliga dom heller....., de delade ut blöjor i MASSOR, det var i en princip bara att ta för sig hur mycket man hade samvete till, hehe
Det som var förvånande som jag tyckte var att inget barnmatsmärke var där så som Sempre till exempel, men de var där förra året tydligen.

Köpte en Ballong till Adam som är mycket poulär:-)


Köpte även en mössa till Adam:-)


Sedan hittade jag även en näthållare som man kan stoppa färsk frukt i, som Adam kan suga i sig fruktsaften. Då behöver man inte vara orolig att han sätter i halsen. Detta tyckte jag var mycket smart!

Imorgon ska jag och Therese gå dit, men denna gången utan barnvagn! Ska bli sååååå skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0