Fredag

Idag har jag skjutsat Adam till sin farmor och farfar där han ska spendera natten för andra gången!
Så ikväll har Jonas och jag BF, så vi ska ut och äta på Pasta Due med Elinor & Pontus. Mums mums

Och imorgon på dagen innan jag ska hämta lillprinsen ska jag pyssla lite i trädgården hade jag tänkt.
Det ska noppras och pillas lite överallt, sedan ska jag plantera följande:

Hittade backsippor som vi hade väldigt mycket på vårat landställe när jag var liten. Massor av människor åkte busslaster till en äng för att se dessa leva vilt ute hos oss på landet! Helt underbart:-)
Så de ska planteras imorgon.
                

En rosa pion, min är inte lika fin som denna än utan får växa till sig:-)


Jag fick rabarber av en kompis som var och hälsade på! och sedan ska vi få en rova av farmor & farfar, så förhoppningsvis ¨kommer vi ha en så här stor rabarberbuske:-) hihi


Nä nu ska jag göra mig i ordning och åka in till stan!
Todels....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0