Kvällsarbete

Idag har vi varit på drop in babysim och denna gången fick vi sällskap av Albin & Frida! Det var hur kul som helst!!! Adam har varit lite småtjurig hela dagen och efter babysimmet blev han på strålande humör igen, ända tills han blev för trött så han inte orkade äta upp sin kvällsvälling och somnade i Jonas famn innan han hann komma till sängen:-) Då är man trötter....

Nu ikväll har jag varit ute och nopprat bort fula blad och gamla blommor på våran rhododendron som vi har på framsidan efter tippset jag fick från min mamma:-) Så nu är den fiiiiiiin och gräsmattan krattad på framsidan!
Antar att det är så jag får göra i sommar, smita ut i trädgården och fixa när Adam sover och Jonas är på Liseberg.

Spännande och se vad den får för färg...., vi kan ju hoppas på LILA!!!! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0