Måndag

Igår tog jag hem mina pelagonier från mamma och pappa som har vinterförvarat dem åt mig. När vi kom hem ställde vi hälften av blommorna nere och hälften uppe. Över natten så har de där nere klarat sig men inte de uppe. Det var tydligen lite för kallt i natt så bladen hängde ner i morse när jag tittade ut:-( Men de kommer säkert igen underifrån igen:-)

Idag har vi tagit en promenad i solen med stopp på Ikea för att äta lunch. Köttbullar med mos och lingon för 16kr. Billigt billigt:-)
När vi väl kom hem var vi ute i solen på baksidan, så varmt! SKÖNT!
Har haft balkongdörren öppen hela dagen. Satt ca 30 min i solen helt stilla och solade lite medan Adam sov sin eftermiddags lur på soffan. Tro det eller ej så fick jag färg i ansiktet och t-shirt bränna:-) Hehe
Meeeeeeeeeeeeraa soooooooool taaaaaaaaaaaaack!
När Jonas kom hem från jobbet grillade vi idag igen! Yippie! Mums mums!

Imorgon kommer målaren och ska förbereda inför tapetseringen inne i kontoret. För vi hade nämligen sådan tur att det finns garanti kvar. Det är en spricka i tapeten, i ena hörnet av rummet. Och de förra ägarna hade ingen tapetrulle kvar av den tapeten, så hade den utgått ur sortimentet och de får inte tag på den igen. Då får vi hela rummet omtapetserat med en tapet som vi har valt ut! Lucky lucky lucky! = Det gillar vi:-)

Ps, jag ska grilla imorgon igen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0