Onsdag

Nu har Adam smakat på alla Puréer som jag gjorde igår och han tyckte om alla. Vilken tur! Då har jag inte gjort allt slit i onödan i alla fall. Fikonpuréen sög han på som man gör på en mjuk choklad kola, tror det var spännande i munnen med alla små kärnor eller vad man kallar dem för.
Så om någon vill ha tipps på hur man gör puréer till sin baby är det bara säga till, för nu börjar jag bli en puré expert, hihi

Igår när jag kikade på SMHI hemsida stod det att det skulle vara 12 grader och sol i Kållered idag kl 14:00.
Återigen har de fel, fel, fel.
Visst gradantalet stämmer men solen gömmer sig bakom moln, så det är mera en disig sol....., så blåser det också. Inte vad jag hade tänkt mig....., bättre än regn i alla fall.
Om man nu ska tänka lite positivit, hehehehe

Ikväll ska jag och Therese på HLR utbildning för barn, med inriktning på sår och brännskador. Det är Röda korset som håller i denna utbildning kostnadsfritt. Det ska bli kul och intressant att lära sig:-)
Så får man ju diplom också efter avslutad kurs, hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0