Trädgårdsarbete

Igår blev det mycket gjort i trädgården! Skönt!
Och det var tackvare mina föräldrar som kom ut till mig och hjälpte mig med Adam och trädgårdsarbete om vartannat.

Planterade träd i kullen som förhoppningsvis tar sig och flyttade upp de träd/buskar jag inte vill ha på gräsmattan upp i kullen istället. Så nu har jag 4st fläckar med jord på gräsmattan där jag har sått gräs istället. Det kommer att bli så mycket finare!

Det intressantaste var att de som bodde här innan hade planterat en hängbjörk på gräsmattan, kände lite på den igår och helt plötsligt hade jag hela stammen i handen...... oups = rätt dött, hehe Så den är också borta!

Planterade och fick upp alla balkonglådor. Fina lila penseer planterade...... undra om mina grannar redan förstår att jag gillar lila?!? hehehe Synd att det inte fanns turkosa penseer då hade jag köpt det också. Fatta vad läckert lila & turkos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0