Duktig:-)

Adam (och då automatiskt vi) har haft en jobbig natt. Vi har inte riktigt förstått vad som har varit fel förutom att han hade väldigt ont för han vaknade minst varannan timme och skrek. Och då menar jag skrek! Och detta är väldigt ovanligt för Adam. Jag ringde till BVC i morse och fick komma dit samma dag 11:30, vilket är kanon! Det hade aldrig hänt på vårat BVC inne i stan så med facit i hand är jag kanonglad att vi har bytt BVC!
När jag pratade i telefon med våran BVC sköterska Märta tyckte hon det lät som öronen....., men när vi kom dit och tittade på öronen var de så fina så. Och då frågade jag henne om förstoppning, då han har varit hård i magen och väldigt gnällig sedan vi var i Flen. Och troligtvis så är det en förstoppning som gör så väldigt ont på honom :-( Så jag har varit på apoteket och köpt Latex idag och fixat. Det blev en gladare Adam efteråt. Sedan har jag varit duktig och handlat hem jordärtskockor, aprikoser, fikon och gjort puréer på detta :-) För det ska tydligen vara bra för hårda magar. Det enda som går att köpa färdigt är katrinplommonpuré och det blir för ensidigt så därav puréandet i köket, hihi





Mmmmmmm, visst ser det gott ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0