Vet inte om jag ska skratta eller gråta!

Ikväll så hade jag bokat 30min ryggmassage. Åkte dit, såg fram emot detta enormt mycket!
Möts av en man som bad mig fylla i ett papper och han skulle då massera mig.
Jag går in lägger mig på bänken....... Det händer ingenting..... förutom att han knackar mig på ryggen samtidigt som jag ser under bänken att ena hans ben rycker till. Detta går han runt och gör några gånger. Sedan från ingenstans tar han tag i min hårtoffs och rycker fram och tillbaka!!! Och ni som känner mig vet att jag inte gillar när folk tar i mitt hår. Jag blir grymt förvånad men bestämmer mig för att inte säga något för att se vad som händer....., då går han runt och drar i mina fingrar och tår. Sedan från ingenstans säger han. - Du har inte haft så mycket tid för andlighet? Jag säger - Nej Han säger - Du kanske ska tänkte på det medan du ligger här. Ja ha tänker jag. Sedan för han sina händer upp och ner längs ryggraden med naglarna mot huden, så som det känns när man blir kliad. Han droppar olika/samma oljor långsamt längs ryggraden, varvat med att han kliar. Då frågar han - Hur är det mellan dig och din man då? Är det bra? Jag säger -ja. Och jag tänker.... vad fan har du med det att göra din jävla idiot?!? Jag blir mer och mer sterssad. Han rör sig nu mot nacken och börjar droppa massor av olja i min hårbotten i nacken och håller handen stilla där. Då säger jag - Ursäkta men jag blr väldigt stressad av denna massagen för jag har aldrig varit med om denna typ av massage förut. Hade inte jag beställt 30min ryggmassage? Eller har jag missuppfattat något? Han säger - Jo, men jag brukar alltid behandla helheten, folk som går hit vill bli friska. Ja ha tänker jag. Massagen tar slut. Han säger - Tack så mycket, eller vill du att jag ska fortsätta på något mera ställe? Jag säger - Nej, detta blir jätte bra. Tack så mycket.
Jag går ut och betalar motvilligt. Han säger - Du kommer att märka stor skillnad imorgon och du luktar i alla fall gott nu. (av alla litrar olja som är överallt och främst i mitt hår!!!!!)
Efteråt vet jag inte om jag ska gråta eller skratta för jag är fortfarande i chocktillstånd.
Och en sak är säker! Dit kommer jag aldrig att gå igen!

Kommentarer
Postat av: Madde

Shit, låter som en mycket konstig människa må jag säga. Bra du sa ifrån tillslut. Men creapy :S Men du ska nog skratta åt det o bara inte boka tid där igen helt enkelt!

2010-08-09 @ 19:48:21
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0