Bus;-)

På sistone har det blivit fullt ös på Adam. Han busar med sin stora Koalabjörn. Springer rakt på den, landar på den och kraschar på golvet bredvid! Det är superkul. Mne det fungerar också att sitta på den och peta på näsan.


När jag var på Ullared köpte jag en pall till Adam, som syftet var att han skulle kunna nå upp till handfatet själv. Men placeringen blev i köksfönstret så att han kan titta ut, det tycker han är mycket bättre så;-)


Sedan har Adam lärt sig att klättra på högre höjder...., vill ha allt som står på matsalsbordet. Det vill säga att min dator får inte stå kvar där längre:-( Jonas är nog glad som slipper mitt lilla "kontor" på matbordet, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0