Dag 2

I natt sov Adam bredvid Jonas i stora sängen och jag sov i kontoret. Blir nog så i natt igen. Har så ont i halsen på natten när jag ska sova, så jag är uppe minst en gång i timmen och snyter mig och dricker vatten för halsen. Har till och med knaprat lite alvedon. Adam kan i alla fall sova precis som vanligt trots att han är sjuk. Han hostar bara lite då och då i sömnen. Och trots att han är så sjuk är han på ett jätte bra humör, han gnäller inte alls lika mycket som sin mamma, hehe

Nu har snökaoset börjat här i Kållered, ska bli intressant och se vart all den smälta snön ska ta vägen sedan....., då kommer det väl bli Tv inslag om översvämningar och liknande. Rätt drygt med så här mycket snö när man bara är van vid att gå i slask på vintern. Men med facit i handen har jag nog massor av snö än slask faktiskt. Men nu vill jag ha vååååååååååår! Så snart jag känner mig bättre ska jag åka till blomsterlandet och köpa lite lökar och plantera i stora krukor för uppodling istället för att spätta ner dem i marken i år. Tror nämligen att snön kommer ligga kvar för länge.... Sedan är det väldigt roligt också :-)


Kommentarer
Postat av: Madde

Ush, ja lider med dig. Halsont är bland det värsta i en förkylning... Men jag rekommenderar Ipren, det hjälper halsen faktiskt.

2010-02-19 @ 17:16:33
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0