Kallt!!!!!!!!

Idag när vi vaknade sade min dator att det var -17 grader! Tänkte direkt att det måste vara fel! Så jag gick till våran utomhustermometer och den visade -17, så det är -17 ute! Brrrrrrrrrrr
I huset hade vi endast 19 grader så jag har tänt en brasa för att spara lite enegipengar, fick en saftig avstämningsräkning från Sixten Camps :-( Men förhoppningsvis sparar vi väl in de pengarna på sommaren, så om man slår ut allt på ett år blir det väl lite mera humant, hehe
Jag och Adam tänker i alla fall inte ta någon långpromenad idag som vi gjorde igår, det är för kallt! Men förhoppningsvis om vi får skjuts, så ska vi till öppna förskolan idag för första gången:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0