Lexmark

I slutet av december köpte vi en ny skrivare med märket Lexmark. Vi öppnade aldrig förpackningen utan tänkte det var onödigt då vi skulle flytta. Förra veckan öppnade vi förpackningen och skulle installera den...., naturligtvis var den TRASIG!!! Jonas äker till Netonnet där vi har köpt den för att reklamera den. Eftersom det var längre tid än 14 dagar sedan vi köpte den så kunde inte de byta till en ny skrivare på direkten. (typiskt) Det tippsade Jonas om att han INTE skulle lämna in skrivaren hos dem utan han fick ett nummer att ringa istället. Det skulle gå fortare så.
Jag ringde idag till Lexmarks servicenummer. Vi provade med att resetta den men det fungerade inte. Då sade killen i telefonen. - Din skrivare verkar vara trasig......, kan jag få serienumret? Ja då var det klart din nya skrivare kommer den 15. Jag frågar -15? Han svarar -15 februari. Jag säger - Det gick fort (förvånad) Han säger -Det kommer då en ny skrivare och ni flyttar bara över tillbehören från den skrivare ni har idag och sedan kan ni ta eran gamla skrivare till återvinningcentralen. Jag säger - Tack så mycket! Vi lägger på. SNACKA OM VÄRLDSKAP I VÄRLDSKLASS!!! Det var länge sedan jag blev så positivt bemött av ett företag, jag var i chocktillstånd efteråt att det gick så smidigt......! (fråga Emma hon var här, hehe)

Kommentarer
Postat av: Madde

Ibland ska man ha turen på sin sida, skönt att det löste sig så snabbt för er :) Kom just på att jag har en elvisp hemma sedan min födelsedag som INTE ens testats... :/

2010-02-10 @ 20:14:40
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0