Lördag

Idag har jag varit på Ica Stormarknad vid Högsbo/Sisjön, shit pommes frites vilken stor butik! Kände mig helt vilsen + att delar av affären var avstängd för de höll på att skotta taket!
Och vilket kanonutbud av barnmat! Stor +++++++++++ och många! För här i kring på Willy:s och Coop är sortimentet så där måste jag tyvärr säga, har alltid kännt som om det har fattats saker i hyllorna och nu när jag kom till detta Ica förstod jag vad jag har saknat! Så jag kommer nog åka dit och bunkra upp lite :-)

Sedan åkte jag vidare till BLOMSTERLANDET! Målet var att köpa lite påskliljor att plantera i kruka och driva upp, men de hade inte en enda påsklilja!!! Inte ens färdigplanterade! What?!? Så tyvärr måste jag nog åka till Plantagen någon dag, gillar inte dem egentligen för jag upplever att de har sämre kvalité på sina blommor.
När det inte fanns påskliljor så hittade jag naturligtvis andra saker för 700kr.... oups:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0