Solen lyser!

Nu runt lunchtid var Adam och jag ute på våran första promenad här i området sedan vi flyttade hit. Helt underbart! Solen lyser och jag gick utan vantar hela vägen och frös inte alls. Lite tungt att dra barnvagnen genom snön dock. Adam verkar trivas i sin sittdel till vagnen också och gud vad termosäcken håller värmen bra!
Men att hitta här runt i kring gör jag inte. Jag gick rakt fram på en väg och vände......, skulle nog behöva kolla på kartan på eniro för att hitta mig en bra promenadslinga....., eller också kan jag ta den enkla vägen och fråga min granne, hehe
Nu i eftermiddag ska jag göra min första helstek! Har fått direktiv av Jonas hur jag ska göra så det ska nog gå bra. Det kan ju inte bli mera än oätligt. Mohahahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0