Superduktig

Nu på förmiddagen har jag varit superduktig och städat hela huset från topp till tå!
Dammat, damsugit, våtttorkat ni vet allt det där man måste göra!

Sedan rollade jag alla Adams leksaker så som lekmattan och babygymmet. Man kan säga att det bara suger åt sig skiten. Men de här rollarna, vad dålig kvalité de har. Förstörde två stycken! Oups, hehe.

Upptäckte också att persiennerna i sovrummet inte var städade när vi flyttade in. URK!!! Min gröna dammtrasa blev brun! Fy vad äckligt! Sedan gav jag mig på de flammiga speglarna som städfirman har på någor vänster lyckats med. Och efter ha sprayat MASSOR av fönsterputsmedel tror jag 50% av det kladdiga gick bort. Så några gånger till så ska det nog bli bra sen.

Nu är det bara jag som ska hoppa in i duschen så jag blir fräsch!

I eftermiddag ska jag åka till Coop och handla lite. Ska handla tillbehör så vi kan göra kött & fisk puré till Adam.
Sedan httar man ju alltid något mera man kan handla, hehe

Tyvärr kom vi inte iväg till Christian idag som fyller år, då Jonas är superförkyld! Vi får se hur det bli för Jonas del med babysim och Bio imorgon. Men vilket fall som helst ska jag bara se den där bion, så då åker jag in själv och ser den. För den verkar så superbra! Men en förkylning kan ju inte hålla på hur länge som helst, så jag hoppas att han mår bättre imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0