tidigt tidigt!

Nu har jag & Adam skjutsat Jonas till Centralen....., tidigt tidigt! 3e natten Adam sover hela natten, från 19:30 till 05:22 önskar bara att han kunde i alla fall sova till efter sex....., det är stor skillnad på att gå upp före sex än efter. Men men jag slipper gå upp på natten i alla fall:-)

I vårat parhus omräde ligger det så sjukt mycket snö så det ser ut som man är i en stugby uppe i Sälen eller något liknanade. Helt otroligt! Mycket länge sedan jag upplevde så här mycket snö! Funderar på att införskaffa mig ett par stövlar så inte fötterna blir plaskvåta när det börjar att töa. Det är väl en bra idé? Någon som har sett ett par lila gummistövlar kan ju säga till, hehe.

Nu när Jonas är i Malmö ska mormor & morfar sova över här och hålla oss sällskap, det ska bli riktigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0