Tillbaka till vardagen...

I natt har Adam börjat snurra runt även i sängen, för när vi gick och lade oss låg han på tvären och i natt har han även snurrat runt på mage. Han kanske drömde en mardröm eller något....., vem vet....., hehe

Ja, i morse började Jonas arbeta igen. Han  planerade att ta pendeltåget till jobbet för första gången och det skulle gå 08:13, men det var försenat och kom inte förrän 08:53! Seg första gång alltså!

Här hemma varvar Adam och jag med att leka och att sova. Under tuppluren mellan 08:30 odh 09:00 började torktumlaren köra sin trudelutt! Adam vaknade inte men jag gjorde det och jag är väl också värd en tupplur, hihi. Är så irriterad över att den låter va? Normalt sett låter den bara när torktumlaren är färdig och sedan en påminnelse 30 minuter efter. Men denna gången slutade den aldrig!!! Då var det dags att tömma vattenbehållaren! Måste få bort denna trudelutt på något sätt. Har ringt Electrolux idag och de visste inte men de skulle undersöka saken om det gick att göra något åt! Så jag hoppas de ringer tillbaka med positiva nyheter:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0