Valentine´s Day

Idag på babysimmet var Adam lite trött och inte ätit så bra innan. Så det var kanske inte det roligaste babysimmet hittills. Så länge han fick suga på en leksak i vattnet var allt bra och så fort jag tog bort den från munnen började han skrika. Tror att kanske Jonas har smittat honom lite, han var lite varm och hade 37,8 ikväll innan han gick till sängs. Hoppas det bara är temporärt.

Jonas och jag var ju då på bio idag med resten av alla Göteborgare! Vad mycket folk det var helt otroligt!
Vi såg Valentine´s Day. Filmen är helt självklart en Elin film men inte en tipp topp film. Ger den en 3a av 5 möjliga. Filmen var bra men lite för mycket Valentine klyssjor. Vet riktigt inte vad jag hade förväntat mig så här i efterhand om en film som heter Valentine´s Day men det var inte så här.
Mc Dreamy var otrogen och Mc Steamy var bög:-) hihi

Kommentarer
Postat av: Therese

Tycker det låter som tänder på G... :)

Har ni kännt efter i underkäken?

2010-02-15 @ 13:20:10
Postat av: Elin

Inga tänder, men hur länge kan de vara på g då?

2010-02-15 @ 20:48:26
URL: http://livetfrandenlilasidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0