Välkomna till isgatan!

Den här morgonen har jag min son "tillbaka". Han har fått tillbaka lystern i ögonen är gosig och nyfiken. Jag är så glad! Det kommer att gosas i massor idag:-) Vi har kunnat gett honom mera och mera ersättning. Mera ml och längre mellanrum. Det bästa av allt är att det har inte kommit någon bajsblöja än. Bytte tillräckligt igår!
Idag (strax) ska jag göra egen äppelpuré till Adam, det tycker han är smaskigt. Och imorgon måste jag handla hem blöjor och tvättlappar då det är slut efter idag...., det har ju gått en del under denna veckan, he he

Innan Jonas åkte iväg till jobbet sade han att han tyckte det var bra väder att gå ut och gå en promenad med Adam. Så jag tänkte att jag skulle gå ut en sväng tills jag såg Jonas åka skridskor på uppfarten! Det är en isgata utanför så jag väntar nog några dagar till.....

Kommentarer
Postat av: Madde

Men en barnvagn är ett väldigt bra stöd i halkan Elin. Jag lovar! Jag sprang i princip kring jultider hem till en kompis med en kompis och hennes två barn i vagnar. Jag halkade en jäkla massa men höll mig hårt i vagnen och ramlade aldrig.

2010-02-26 @ 19:55:27
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja ja ja, men jag tar alla anledningar och orsaker till att vara lat och detta var en bra sådan! hihi

2010-03-01 @ 10:11:48
URL: http://livetfrandenlilasidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0