Adam 5 månader!

Idag har vi äntligen blivit av med lägenheten i stan! Känns så bra för att vi verkligen stormtrivs i Kållered:-)

Adam och Jonas softar i soffan:-)


Idag har vi provat sittdelen till chassit, för det är dags att byta ut liggdelen nu! Adam är lite för stor nu. Så här ser den ut! Lila och fin!!!!!!!!!!!!!!!


Adam verkar trivas i sin nya vagn




Sedan som 5 månaders present stannade vi i Blåvitt Shoppen. Jonas frågade mig om jag skulle stå för att det faktiskt är jag som har handlat och vill ha grejorna eller om jag skulle skylla på honom. Men jag står för att jag ville köpa detta! Tycker faktiskt det är sött men dock rätt dyrt!
Det är mössa, vantar och halsduk!


Ett set att ha till sommaren, lite stort nu:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0