Dagen är äntligen här!

Idag kl 11:00 skriver vi kontrakt på vårat nya parhus! Det känns så skönt att komma ifrån centrum, så som spårvagnar, trafik och människor som går utanför och fylle skriker! Och framför allt den dåliga luften! Våra kroppar kommer väl få chocken dår ute på landet med så mycket frisk luft hela tiden, hehe
Det ska bli intressant och se när vi kommer till huset om vi kan skotta bort snön som ligger eller inte....., stor risk att det är is under då ingen har skottat alls under snöperioden. Ja ja vi får se och hoppas på det bästa :-)

Har ju då bara försäljningsbilderna på huset, så de får duga så länge.....





PS.
Skrev ju förut här på bloggen att jag tyckte livet är orättvist. Då jag först fick munsår sedan en finne i näsan....... Nu vill jag bara meddela att munsåret fortfarande inte är läkt och jag har TVÅ st inombordare på näsan!!! Ser numera ut som Rudolf med den röda näsan! Tyck synd om mig! :-(
DS.

Kommentarer
Postat av: Nina

Om du längtar bort till värmen så kika in på min blogg. Den är full med sköna sommarbilder från Australien där jag bor med 3 andra i en liten studio mitt i city. Sjukt trångt men ännu sjukare vad roligt vi har!!!

2010-01-18 @ 07:26:38
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/
Postat av: emmyg

ååh mysigt :)

2010-01-18 @ 07:27:47
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Madde

Härligt med tillträde till nya huset, bara börja direkt! Men innan du skottar får du kanske stoppa ansiktet i snön då så Rudolf-andan släpper taget om dig hehe :p



Ska verkligen komma och hälsa på er i år, lovar!!!

2010-01-18 @ 09:13:44
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0