Förberedelser.....

Idag har dagen bestått utav förberedelser i 190!
Vi har varit i församlingslokalen som vi har hyrt för dopfikat och dekorerat. Jag tyckte det blev jättefint och Jonas tycker det mera ser ut som ett barnkalas. DÅ frågar jag mig..... Hur ska man duka och dekorera inför ett dopfika?!? Stelt och tråkigt eller Varmt och roligt!
Just nu står Jonas i köket och fixar smörgåstårtorna, se ser jättesmaskiga ut:-) Mums!
Jag har gjort blomsterdekorationerna men tyvärr kunde jag inte göra klart dem då blommorna inte räckte till. Ska strax åka och köpa mera blommor. Och det är ju alltid trevligt att shoppa blommor menar jag!
Och Adams tårta ska vi inte snacka om vad FIN & PERFEKT den blev, länge sedan jag var så nöjd!

Nedan ser du en smörgåstårta som Jonas gjorde när jag flyllde 30år!


Kommentarer
Postat av: Madde

Dekorationerna blir nog kanonfina kan jag tänka mig :) Å smörgåstårtorna också! Hoppas ni får en mysig dag!

2010-01-16 @ 08:05:37
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0