Fru Fläskläpp

Då har jag fått världshistoriens största munsår.
Jag ser ut som en misslyckad botox operation = Fru Fläskläpp.
Det gör så ont!!!
Normalt sett när jag får munsår brukar det vara bara lite på ena sidan av överläppen, men denna gången är det HELA överläppen! Jag använder sådana munsårsplåster. Normalt brukar jag ha ett på läppen och då är det alldelles för stort men det finns ju bara en storlek, inget annat att göra. Nu har jag två stycken på läppen och skulle kanske kunna klämma dit ett tredje!
Drömde i natt att medlet till munsåret som jag köpte på apoteket var avdragsgillt i deklarationen, men vinsten blev inte så stor för det var för många som bjöd på det på Tradera!
Fattar ni att det är mycket som spökar i mitt huvud nu eller?!?
Och ikväll ska jag och fläskläppen gå på personalfest......, inte så lyckat men man kan inte stanna hemma för lite (mycket) munsår eller?
Hoppas bara detta går över till dopet på lördag, men det måste det väl ändå göra....., inte allt kanske men det mesta.
Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0