Promenad

Nu på eftermiddagen gick jag ut på promenad. Och målet med promenaden var att fixa namn till våran nya brevlåda och köpa Lätta & mjölk på Ica.
När jag lämnade lägenheten började det snöa och jag hittade inte mitt pannband som jag brukar ha på mig ute när det är kallt i fickan, men vantarna hittade jag så det var ju alltid något.
Promenderade upp till Järnia först och de hade inte det jag sökte, vidare till Ica, vidare till låssmed. När jag promenerar från låssmeden hittar jag inte vantarna i fickan men pannbandet....?!? Tar på mig pannbandet och tänker -Ja ja vantarna är väl borta, undra vart de tog vägen. Men nu har jag pannbandet i alla fall. Efter en liten stund kommer jag på att jag inte har köpt Lätta (fan, fan) Japp, nu får jag ta en sväng förbi närbutiken (lucky me)
Köper min Lätta och går hem. Väl innanför dörren när jag tar av mig jackan hittar jag mina vantar i fickan i tröjan!
Snacka om att jag är snurrig.....hihihi

Kommentarer
Postat av: Lina

ååååååååååå vad jag känner igen det där :)

2010-01-21 @ 13:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0