Pyssel och lite städning!

Jonas hjälpte mig att packa bilen full med grejor idag, så jag har varit ute och grejat lite.

När jag kom fram skottade jag bort all snö som har lagt sig på uppfarten, bar in alla grejor och började packa upp. Det var grymt dammigt efter tapetslipandet så jag har damsugit på byggpappen, i kök och i trappan. Sedan våttorkat i kök och trappa. Riktigt skönt att få bort lite damm, men detta var bara en liten "såtning". Det kommer behövas att städa om och om igen innan man får bort det finkorniga dammet.

Grymma fönster att ha blommor i! Me like a lot!!!


Våran fina tapet


All tapetsering är klar förutom i detta hörn


Våran trappa, hihi


Får äntligen upp mina kylsskåpmagneter igen! Yey!


Våran nya sängstomme! Super nice!



I eftermiddag ska Jonas och Christian ta en sväng med släpet till huset, så på lördag när hela flyttlasset går är nästan alla kartonger redan i huset. Det blir kanon!

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt o börja plocka upp mer och mer, sjukt snygg trappa måste jag säga :)

2010-01-22 @ 20:06:11
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0