Räddande Ängel!

Då har Fru Fläskläpp varit på Apoteket och naturligtvis var munsårsplåstrerna restade......
Men tur hade jag i alla fall som träffade en trevlig apotekarie (är de så de kallas?) som tog fram ett par provexemplar till mig och sade - Ta de här du ser verkligen ut att behöva det.
Så nu vet jag att det verkligen syns också, hehe, lucky me:-)
Ska bli roligt att se allas reaktion på p-festen ikväll. NOT!
Nä, nu ska Adam få följa med mig till garderoben och rota fram något jag kan ha på mig ikväll:-)

Kommentarer
Postat av: Madde

Munsår är inte ett dugg kul så lider med dig. Hoppas det du fick hjälper. Ha så kul ikväll!

2010-01-11 @ 18:12:21
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0