Rolig onsdag!

Först Dopsamtal med prästen. Roligt att se henne igen och veta vad som händer på lördag.
Sedan dumpade jag och Adam pappa på jobbet och åkte vidare på egna äventyr.
Först till Statoil för att tanka bilen och Adam, sedan till Bilia för att göra bilen ännu gladare när vi flyttar.
Har köpt kupévärmare och sladd till svarta räcern så att han inte "fryser" nu när han bara ska stå utomhus istället för varmgarage.

När vi åkte bil idag såg jag en brevbärare på cykel med SHORTS!!!! Är man riktigt frisk då om man cyklar runt så när det är minus tio grader?!? Har han missat hela vintern?

Vi har även shoppat massa göttigheter till dopet, mumsfillibabba!
För att summera denna dagen. Lämnade jag lägenheten kl 09:00 i morse och kom hem kl 18:00.
Så jag har haft det som en riktig arbetsdag:-) Yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0