Snöööööööööööööööö

Ja, man kan säga att det har snöat en hel del idag! Såg världens största snöflingor, typ som en femkrona! Hur fina som helst! Jonas har varit jätte duktig och skottat uppfarten, trappan och altanen.
Innerst inne önskar jag att all denna snö bara kunde försvinna! Vill ha sommar!!!

Nu på kvällen är äntligen flyttstädfirman klar och på fredag kan vi lämna över nycklarna till lägenheten med gott samvete och en enorm lättnad. Trivdes aldig i den lägenheten som jag stormtrivs i vårat parhus bara efter några dagar. Det blir så fiiin!

Var och köpte en vaxduk till matsalsbordet idag så att inte Adam förstör det helt, hehe och då köpte jag faktiskt en vaxduk till vårat gröna utebord. Så gärna vill jag ha sommar att jag redan nu mitt i vintern planerar för hur vi ska ha det på våran stora altan. Sedan om någon har något tipps på vad rådjur inte gillar att äta planteringsvis, tar jag varmt emot alla råd och tipps. Kanske finns en bok om det? Ananrs kanske någon ska skriva en bok om hur man får en snygg trädgård utan att den blir uppäten av rådjur! VILL HA!!!! :-) hahahahahaha

Ps, alla HD kanaler är super!

Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin

Rådjur äter inte påskliljor, för övrigt älskar de det mesta som kommer på våren :) tex krokus och penseér är mums mums. När det blir grönt i naturen brukar de låta trädgårdarna vara...

2010-01-27 @ 20:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0