Söndag

Idag har Adam och jag varit ute på promenad i -6 och blåst! Brr.
Då är det faktiskt skönare med -12 sol och klarblå himmel!!

Längtar fortfarande otroligt mycket till flytten, skönt att känna att jag har "typ" packat ner allt redan. Så vi ligger bra till i tidsschemat. Har bara i en princip kvar: kläder, lite i badrummet, vardagsgrejorna i köket, och alla teknikprylarna! Yey!

Imorgon ska Adam och jag mysa hela dagen och gå en promenad. På kvällen är det personalfest för hela slanten:-) Det ska bli hur kul som helst! Längtar.....

Hmm mycket jag längtar till men så är det när livet är gött!

Förresten, kanske ska åka till Blomsterlandet imorgon och kolla i fall de har stora blomsterpåsar att ha till mina blommor i flytten....., annars dör ju mina stackars blommor i denna kyla. Och det vill jag ju inte men Jonas skulle nog bli glad :D Eller?!

I LOVE MY FLOWERS!



Kommentarer
Postat av: s

2010-01-10 @ 19:59:14
Postat av: Din Man

Skulle aldrig vilja göra dig ledsen hjärtat @--->->-- @--->->-- @--->->-- @--->->--

2010-01-10 @ 20:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0