Örebro

Då har jag och Adam varit på våran roadtripp.
Först hälsade vi på Camilla i deras torp utanför Örebro.

Huvudstugan


Lillstugan där jag och Adam sov, det ska byggas en bastu bredvid


Dasset


Handfatet:-)


Jasmin!


Promenad med shopping och lunch innen i Örebro



Adam sovér gott ute med alla bromsar surrandes runtom oss



Tittut!


Gott med kvällsgröt på altanen


Jag kopplar av med en Smirnoff:-)


Camillas sprillans nya miljöbil


Vi åkte och hälsade på Camillas föräldrars camping, där bestämde sig Adam för att ta en promenad runt Camillas bil, hehe


Camillas brorsbarn Melker 5 år och Olle 14 månader


Sedan lämnade jag Camilla för att åka vidare mot Eskilstuna för att umgås med Kusinerna!

Fortsättning följer......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0