Parken Zoo

På söndagen åkte vi till Parken Zoo, grymt länge sedan jag var där. Fantomen var borta:-(



Rosa bananer!


Calle letar efter en närbild med risk att bli pickad som skyltarna varnade innan vi gick in, hehe



Sötisen gillade att bli klappad, dock väldigt äckligt vatten i inhängnaden = snorgrönt!


Adam tycker det är roligt att titta på djuren


Vit kängru


Yey!


Kusin callle gjorde en uppvisning på styltor


Fina blommor


Min favorit eric saade skulle spela kl 16, men vi flydde platsen innan.


Krockodiler


Apor påväg ut till deras lekpark



Adam min älskling


Jag & calle



Jag & madde



fotograferingsdags



Adam och kusin calle  åkte karusell


weiii


när vi kom hem var vi tvungna och kyla ner oss lite......







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0