10år är en lång tid!

I tisdags träffade jag min kompis Elin och hennes son Vincent.
Elin och jag har inte träffats på 10år! Men nu tyckte vi det var dags att träffas igen, hehe
Det var verkligen supertrevligt och jag hoppas att det inte dröjer 10år tills nästa gång vi ses igen!
Vi tog en promenad i Slottskogen och hälsade på sälarna som var lite blyga....

Söta Vincent :-)


Min snutteplutt:-)


Sälarna


Sälarna igen


Elin & Vincent


Efteråt fikade jag, Adam, Anita, Elin, Vincent och Sara på Café Tintin.
Antia och jag beställde varsin Ceasar Sallad och ångrade oss när vi såg Saras Kyckling Baguette!
Vi glömde liksom att vi var på Tintin!!! Hur kunde vi göra detta? Deras kyckling baguetter är ju sååååå goda.
Som tur är fick vi lika kyckling på salladen som på Baguetten...., alltid något:-)

Adam skötte sig exemplariskt i en barnstol hela tiden och njöt av livet:-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0