Bästa babysim ever!

Idag gick Adam och jag på drop in babysim för vi har missat två gånger då han var sjuk.
Adam bara vägrade sova innan och var super pigg, precis när vi ska ta på oss ytterkläderna och åka iväg började Adam gny och klia sig i ögonen. Då tänkte jag att det inte var bra förutsättningar för ett babysim men vi åker iväg och se vad som händer. Adam somnade i bilen påvägen dit och bilfärden tar max 5 min! Jag lyfter upp honom när vi är framme och han fortsätter att sova i min famn. När vi kommer fram till omklädningsrummet lägger jag ner honom på golvet och då vaknar han av alla andra barn som är runt omkring. Vi byter om, duschar och går ut i simhallen och väntar på att det ska bli våran tur. När vi väl får gå ner i vattnet börjar Adam plaska, plaska, plaska och är så överlycklig att få bada!
Sedan började jag fundera på hur mycket man missar på 2 gånger egentligen?!?
Sist vi var på babysim fick vi dyka max 3 gånger!
Denna gången har vi dykt 2 gånger, dykt en gång med att flytta handgrepp under vattnet samtidigt som dyket, snurrkaruselldykt 3 gånger och simmat längder!
Efter första dyket var jag lite förvånad och frågade om vi skulle göra detta Adam och jag. Våran instruktör bara log och sa -ja!:-)
Så efter hennes ja, så bara vi körde på och det gick hur bra som helst!!!
Min snutte prins var hur duktig som helst!!!
Jag är en mycket stolt mamma! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0