Hihi

Klockan 01:00 hör jag något svagt men tänker inte mera på det. Jonas väcker mig och undrar förvirrat vad det är som händer. Vi ligger båda och lyssnar om Adam "låter", efter någon minut hör vi ett litet gnäll. Jag går upp för att kolla, då möts jag av en superpigg Adam. Han ligger i sin säng klarvaken och det bara lyser bus om ögonen.
Så det som förmodligen väckte Jonas var ett högt kort skrik av Adam för att han vill ha uppmärksamhet, hehe. Jag sover ju med öronproppar så det blir ju inte lika högt för mig:-) Rätt roligt faktiskt. Fick mig ett gott skratt. Jag och Adam gick upp och åt en flaska välling (Adam åt inte jag *ler*) sedan somnade vi gott om igen. Halv sex går Jonas och Adam upp. Kvart i åtta lägger Jonas Adam bredvid mig så han somnar. Adam och jag vaknar 09:00!!! Helt underbart!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Adam är en lite tok :)

2010-03-10 @ 17:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0