Plötsligt händer det!

Adam har nu i ca 5 nätter inte behövt mant på nätterna, men jag har däremot gått upp två gånger per natt och gett honom nappen och rättat till honom i sängen. Och i natt hände det!!!!
Adam sov från 19:00 till 05:37 utan att säga ett ljud! Första natten hela familjen fick sova helt ostört!
Helt UNDERBART!
Flera sådana nätter tack :-)

Nu måste jag pyssla och plocka undan för jag & Adam får besök idag av mammor med deras baby´s.
Vi ska äta lunch, fika och snacka skit, hihi

Och imorgon ska Jonas och jag ha första barnfria natten. Adam ska sova över hos farmor & farfar :-)
Undra vad vi ska hitta på förutom att sova, hihi
Förslag någon?

Kommentarer
Postat av: Lina

Adam vill ha syskon :)

2010-03-18 @ 15:38:05
Postat av: Elin

Mohahahaha

2010-03-18 @ 18:20:37
URL: http://livetfrandenlilasidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0