Roligheter

Helgen har varit hektisk..... på ett roligt sätt:-)

I lördags firade vi min pappas födelsedag. Vi tog med Adam på restaurang för första gången och åt kina mat, men Adam fick inte smaka fast han hemskt gärna skulle vilja, hihi. Men han skötte sig exemplariskt och vi år kanon god mat:-)
Efter vi skjutsat hem mormor & morfar åkte vi förbi Plantagen och tittade på grill och nya utemöbler. Vi är nu överens om vad vi vill ha för typ av utemöbler och vad vi ska ha för grill.

Denna grillen blir det :-)




Sedan köpte vi faktiskt dynor till våra nya utestolar, för det var nämligen 70% rabatt på dem:-) Yey!
Och jag måste nog erkänna att på sistone har jag nog hamnat mera och mera åt det turkosa hållet, hehe
Visst är de fiiiiina?




I söndags firade vi Jonas födelsedag. Av Adam och mig fick pappa en fin klocka:-)
Och den var en mycket uppskattad present av pappa!


Sedan som vanligt på söndagar har vi babysim:-)
Några bilder på prinsen



Sedan på eftermiddagen hade Adam några kompisar på besök

Albin


Adam & Adrian


Albin & Adam


Adrian tycker det är gott med chokladtårta


Mums mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0