Yes!

Idag har jag & Adam varit över hos våra grannar och ätit lunch. Efteråt gick vi fram och tillbaka till Willy:s. Adam däckade totalt i vagnen så fort jag satte honom i den. När vi kom tillbaka hem så sov han fortfarande och jag tyckte det var synd att väcka honom. Då bestämde jag mig för att prova dra upp banvagnen för denna trappa som vi har bredvid huset.




Som sagt det är ju ett par trappsteg......
Efter halva trappan tittar Adam på mig och undrar vad det är som händer..... (jag tänker fan!)
Tar en paus, Adam blundar igen och jag fortsätter att dra upp barnvagnen.....(och jag tänker Yes!)
Nu står han på våran altan och sover i friska luften, helt underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0