Adam 9 månader idag!

Vad tiden går fort och just nu för fort! Våran lilla prins är idag 9 månader och det känns faktiskt inte som för länge sedan han var i min mage och kallades Tarzan. Snutteplutten.

Utveckligen går med stormsteg frammåt, för några dagar sedan ställde han sig upp för första gången på egen hand i sin spjälsäng.
Se här hur duktig han är:-)



Och idag på 9 månadersdagen tog han första klätterturen i trappan!

Efter klätter turen på 4st trappsteg upp sätter han sig nöjd i trappen och tittar ner. Naturligtvis så fick jag hjälpa klätterkungen ner. Pratade med våran granne hur de hade löst det med grind på nedervåningen och jag ska få låna deras lösning fram till vi kommer på något själva. Och det är ju hur bra som heslt!

Synd bara att iphonen inte tar bättre bilder, det är det enda jag är besviken på.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0