Lördag

Igår hade jag besök från Eskilstuna! Min kusin Madde med mamma och karl var på besök. De träffade Adam för första gången och Adam fick fina leksaker. Stapeltorn av klossar i olika storlekar och en boll som han leker med nu på morgonen. Dom smakar väldigt gott :D


Jag fick en lila/rosa orkidé av kusin, så jag var inte bortglömd jag inte, hehe
Och Fredskallan som står bredvid är min morsdags blomma av Adam som han har varit ute och köpt helt själv *ler* Adam har tydligen också beställt en morsdagpresent på nätet som kommer i nästa vecka. Väntar med spännng......


Och tidgare i veckan fick jag doftliljor av min mamma & pappa så nu har jag så mycket fina blommor hemma!
Njuter i fulla drag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0