Smått & gott

Igår var Jonas, jag och Adam ute på shoppingtur efter en välförtjänt massage!
Vi åkte förbi K- Rauta och hittade en gunga till Adam, 50% rabatt. Det gillar vi:-)

Sedan köpte vi till en baby gunga med ryggstöd som han kan ha nu. Så nu ska det gungas så fort pappa orkar montera ihop den, hihi

Och nu har vi bestämt vilken bilbarnstol det blir!
MAXI COSI MOBI Den kan man även luta lite om Adam skulle somna när man åker bil. Bra så huvudet ligger still och inte nickar framåt:-)
Bokat den på Babyproffsen i Kungsbacka till på Fredag, så det är bara att åka och hämta!



Idag har jag varit på Plantagen och köpt veckans vara! Syrenbuske! hihihihi
Så nu ska jag bara hitta den ultimata platsen för dem:-)

Sedan var jag och Adam på 8 månaders kontroll idag och nu mera väger lillprinsen 9,5kg och är 73cm lång!

Imorgon är det dags för babysim för första gången med Aquabarn på Åbybadet! Roligt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0