Söndag

I tisdags kväll bestämde jag mig för att ringa och kolla så att allt var ok för söndagens my kidoo klädparty hemma hos mig. För jag hade fått en känska att det kanske var något som var fel. Ringer och pratar med Lisa som "skulle" komma hem till mig. Hon berättar att My Kidoo har gått i konkurs så hon tyvärr inte kan komma på söndag! Och att hon skulle ringa mig senare på kvällen... Shit tänkte jag, vad ska jag göra? Måste få tag på någon annan som kan komma hem till mig på söndag istället.... då kom jag ihåg från Baby & Barn mässan att Lingon & Blåbär också har babykläd party hemma hos folk. Så nu har jag fått tag i en trevlig tjej därifrån istället som kommer hem till mig på söndag. Yes Yes Yes! Så nu är allt som det ska igen!!! Puh! http://www.lingonochblabar.se/erbjudanden-fran-lb-saljare-c-133-1.aspx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0