Underbart!

Ja, nu var det några dagar sedan jag skrev något här, så det är väl på tiden....

I torsdags var jag och Adam på babysim på Åbybadet för första gången och det kan man ju minst sagt säga var annorlunda! Och så mycket större än Streteredsbadet. Saknar streteredsbadet! De har ju sommarlov nu så det är inte mycket att göra. Åter dit till hösten:-) Det som var annorlunda var hela upplägget på kursen och att Adam har kommit mycket längre än alla de andra bäbisarna så vi fick vara i en egen "hörna" och göra vad vi ville:-) Tror de har placerat oss i lite fel grupp...., hmm.

I fredags var jag, adam, mormor & morfar på Liseberg. Man måsta ju bara gå dit då det är TRÄDGÅRDSDAGARNA!!! Vi gick runt och tittade på blommor i tre timmar! Kan det bli bättre? Adam gav upp och somnade skönt i vagnen till slut, hehe

Och här är resultatet av det jag köpte på Liseberg! Fint va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0