Baby och Barn Mässan

Idag har jag varit på Baby och Barn Mässan och det var hur kul som helst. Vi gick runt & runt och fyndade i ca 4 timmar.
Några saker av det jag fyndade var artiklar från Lundmyr of Sweden:
Solhatt:

strumpor:

Slipover:

En t-shirt och byxor från Myror i brallan.


IFK kläder för att göra pappa glad:-)

T-shirt från Me and i


Sedan blev det också en tröja från MOLO med fotbollar på som är mycket fin, har inget kort på den så den får ni se på Adam när vi träffas;-)
Jag fyndade även tvättservetter, schampoo, balsam, saft, ballong, 1l lösgodis som jag får hämta på Coop nästa vecka:-) Har säkert glömt något, hehe
Fick en del gratis produkter så som matburk, festis, russin, riskakor, sportfalska för barn, gosedjur, blöjor, ballonger, Liberokit. Fick jag något mer? hmm, kommer inte på något just nu...., får återkomma i så fall.
Adam var grymt duktig hela dagen. Normalt sett sover han ju typ mellan 12:00 till 14:00 när han är hemma, men idag fick han ingen ro på mässan så han kunde inte sova. Minuten jag satte honom i bilbarnstolen somnade han. Min lilla tröttis. Men han sov bara bilfärden hem på 30min och var uppe hela kvällen till 20:00 ändå, så Jonas och jag har stora förhoppningar på sovmorgon, hihi.


Kanonkul var det i alla fall och tack för trevligt sällskap :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0