Det växer så att det knakar i trädgården.... :-)

Idag har jag planterat mina sista potatisar i hink, ska bli grymt spännande och se resultatet. Nu har jag totalt 17st hinkar med potatis:-) och en ensam tulpan som står mit i potatisodlingen, hehe


Sedan har jag köpt hem pallkragar för att få en större rabatt att plantera i. Undra hur mycket gjord det går åt?
Men fint kommer det att bli när det är klart. Funderar på att måla dem lite också.


Tulpanerna börjar titta fram mer och mer


Balkonglådorna trivs :-)


Gräslöken växer och ska nog få flytta när den nybyggda rabatten är klar....


Rabarbern tar sig bra, den främre palntan fick jag i present förra året av C, tackar så mycket!


Krusbärsbusken som överlevde mot alla odds! tack A & P!


I somras grävde jag upp hela plantor med lupiner och planerade i min kulle. Två av tre verkar ha överlevt!


Svarta vinbärs trädet har "blommat ut"


Syrenbuskarna jag fick i födelsedags present förra året börjar få riktigt mycket blad nu! Får man sniffa på några syrenblommor i år tro? Dessa fick jag av F och mina svärföräldrar :-)


Vindruvsrankan har inte riktigt hunnit med som allt annat, men nu är den på g att gå fina blad :-)


Over and out för denna gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0