En perfekt måndag!

Idag har Adam och jag varit på klädparty hos grannen, då smaskade Adam i sig Kiwi med skal på, chokladruta och bulle. Mums vad gött det var! Själv är jag lite förvånad över kiwi med skal på...., men varför inte? Sedan som ni redan har fått bilder på hoppade Adam studsmatta. Efter detta gick vi hem. Adam sov som en gris i 2h 15min och under den tiden planterade jag en tistelbuske som jag fått av H & M, planterade två balkonglådor med penseer och hängde dem på plats. Sedan däckade även jag av i 45min i min badenbaden på altanen i SOLEN! Helt underbart!!! Sedan när Adam vaknade tog vi en promenad, lekte på dagis, i sandlådan, med gräset och stenarna. När väl sandmonstert kom in var vi ju bara tvungna att bada också:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0