Lördag!

Idag har det varit fullt upp!
Jag börjar dagen att besöka akut tandläkare för jag har super ont i den tanden som jag skulle eventuellt behöva rotfylla. SÅ nu behöver jag inte fundera längre.... det blir en rotfyllning! Usch!
Men tandläkaren jag träffade var mycket duktig så jag klarade besöket galant. Just nu har ju bedövningen släppt för några timmar sedan, tanden bultar och gör ont, känns liksom att de har varit där och pillat lite. Hoppas att det går över till imorgon. Efter tandläkaren var klar med mig frågade jag om besöket var befogat eller inte? Man vill ju liksom veta om man är en mes eller inte. Men tandläkaren sade att det var befogat för tanden blödde jättemycket när hon hade öppnat öpp den. Så det var ju skönt att veta att man inte har betalat 1163kr i onödan, hehe. Blir att ringa ordinarie tandläkare på måndag och boka en tid för rotfyllning;-)

Under tiden jag var hos tandläkaren vaktade D & E Adam och de stannade kvar hela eftermiddagen. Vi grillade, solade och lekte :-) Sedan på kvällskvisten kom T & A förbi men Me & i kläderna jag bloggade om i det tidigare blogginlägget. Så lekte vi lite. Sedan fick Adam bada av sig allt gruset och efter det somnade han som en liten gris..... Men jag fortsatte...., fick för mig att baka muffins. Så här blev resultatet:
Nougat muffins:

Hallon Muffins:


Så för er som vill komma förbi på fika är det bara att välja, nougat eller hallon muffin? Eller varför inte en av varje?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hallonmuffins låter så sjukt gott. Blir det till lunch tror jag.

2011-05-02 @ 10:22:01
URL: http://tandlakare-boras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0