Måndag och imorgon är det tisdag!

Snacka om rivstart på morgonen...., kl 09:30 och jag har redan städat övervåningen! Jag är ju bara för duktig:-)
Idag ska jag åka in till storstan och äta lunch med Anna och Hjalmar. Ska bli kul att se Hjalmar och hur tålamodet blir på restaurangen. Enligt Anna så var det tydligen mer än katastrof sist, hehe. Dom är ju bara för söta när den egna viljan kommer mer och mer..... Annars får vi gå och ta en korv, Lasse på Heden är ju nära och bra.
Sedan efter detta så har jag ett bokat besök hos kiropraktorn. Hon kommer som vanligt undra varför det tog så lång tid innan jag kom till henne, för att det är såååå mycket att rätta till. Och idag är det det tyvärr:-( Men det blir skönt efteråt.

Och idag är det sooooool, så det är premiärdag för mig med solglasögon!!! Yippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0