Getå Hotel

Getå Hotel är ett litet road hotel ca 10min bilväg från Kolmården där jag hade bokat in oss för två nätter. Tror att hotellet var finare förr för att det fanns t.ex en gammal pool som var trasig. Men rummen var helt ok och hela helgen blev ju gratis så vi har absolut inget att klaga på;)

Vi bodde i denna längan längs till vänster ovanför där bilen står parkerad.


Huvudbyggnaden där man åt frukost


Bredvid detta hotell fanns ruinerna från där Ronja Rövardotter var inspelad. Genast blev Joans och jag nyfikna så vi gick in på en stig i skogen för att kolla. Men ju längre in vi kom blev det för mycket mygg så vi blev tvungna att vända för prinsens skull. Fint var det och dessa kort lyckades jag ta i alla fall.


Sedan fick prinsen åka med på pappas axlar. Pappa tyckte det var extra skönt att få sin kind tillklämd;-)
För bilen var man ju tvungen att hålla i hela tiden, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0