Safari

På Kolmården så har de tagit bort safaridelen med bil och byggt en linbana istället som tog ca 28min och de berättade om de olika djuren i högtalarna. Mycket bra tycker jag!
Adam tyckte det var roligt att åka och han verkar inte vara höjdrädd heller trots att vi var ganska högt uppe;-) Om ni inte känner ingen de olika djurarterna får ni gärna fråga mig sedan.... hehe


När vi hade varit i klapphagen, åkt safari linbanan och sett delfinshowen var Adam helt slut och sov lite. Då missade han tyvärr den gående safaridelen. Men vi fick ju i alla fall se djuren...


Sedan som avslutning på dagen gick vi till Bamses värld och åkte tekopparna:-)


Nu har jag faktiskt inga fler bilder från Kolmården utan nu har ni sett allt!
Flera semesterbilder kommer nästa gång i oktober då vi har varit en vecka på Kreta;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0