Söndags

Igår började vi dagen med en flaska välling istället för riktig frukost för jag var lite trött och tog den enkla vägen ut....:-)


Sedan var det dags att borsta tänderna och då hittade Adam kepsen som han fick i lördags på potatismarknaden. De delade ut kepsar så barnen ska synas bättre, kanske syns på färgen...?!


Vi tog på oss utelekarkläder för att träffa och leka med T+A. Tur var väl det att jag tog på Adam skyddskläder för han hittade hur många vattenpölar som helst! Hoppa, springa, plaska i vattenpölar är det bästa som finns!
När det väl var dags att gå in fick Adam bada på en gång för han såg ut som en liten gris..., men sååååå sööööööt liten griiiis.


På eftermiddagen åkte vi ner till lekpalatset och det kommer jag aldrig mera att göra en helg! Har inte sett så mycket ungar i hela mitt liv. Sedan var det barnkalas samtidigt! Adam blev översprungen både en och en annan gång av 4-5 åringar. De kommer liksom i klungor på 3-4st och ser sig inte för och bara hoppar och studsar. Adam stod mest och tittade och ville antingen vara i bollhanvet eller på en gunghäst.


Adam hittade klossar som man kunde stapla på varandra...., men hur skulle han få upp den 4e?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0